^

, Web of Science Scopus 

2019

1. .. / .., .. // . . . 2018. . 18.  S. . 90-97.

2018

1. .. // .., .., .., .., .. // , . 2018. . 95. 2-2. . 105-106.

2. .. // .., .. . 2018. . 153. 3. . 10-11.

3. .. // .., .. . 2018. . 153. 3. . 234.

4. .. // .., .. . 2018. . 153. 3. . 244-245.

5. .. // .., .., .. . 2018. . 153. 3. . 245.

6. ., .., .., .., .., .., .. // , 2018.-.13 (2).-. 385-388

2017

1. Physiological mechanisms of emotional intelligence in operators with different work efficiency / Kudrin R.A., Lifanova E.V., Sentiabrev N.N., Dyatlov M.N., Budnikov M.Y.// Advances in Computer Science Research (ACSR), v. 72, 2017.- pp. 193 195.

2. .., .., .., .., .. // .: , 2017.- .6 (3). - . 71-74.

3. .., .., .., .., .. // .: . - 2017.- .4 (64). . 119-123.

4. .., .., .. // : , , . 2017. 3. . 63.

5. .., .., .. // . .. . 2017, 10 (152). - . 176-179.

6. .., .., .. // . .. . 2017, 11 (153). - . 158-162.

7. .., .., .., .., .. // : , , . 2017. 3. . 23-25.

8. .., .., .., .. -Ļ // . 2017. 4. . 145

9. .., .., .., .. // . 2017. 5. . 267.

10. .., .., .., .., .. () / .: . -. , 2017. 2 (62) .68-70.

11. .., .., .., .. ()/ .: . -. , 2017. 3 (63) .67-71

12. .., .. // . 2017. - 6. - http://www.science-education.ru/article/view?id=27313.    

13. .., .., .., .., .., .. - // .: , 2017. - . 96. - 9. - . 896-899.     

              2016                        

1. . .   /  .., .., .., .. // . 2016. . 149.  3. . 179.
https://elibrary.ru/item.asp?id=26565830

2. ..  /  .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .. // . 2016. . 149.  3. . 191-191a.
https://elibrary.ru/item.asp?id=26565862

3. .. /   .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .. //  . 2016. . 149.  3. . 241-241a.
https://elibrary.ru/item.asp?id=26566012

4. ..   /  .., .., .., .. //  . 2016.  1. . 31-33.
https://elibrary.ru/item.asp?id=25144999

5. .. -ϻ / .., .., .., .. //  . 2016.  7. . 75-77.
https://elibrary.ru/item.asp?id=26136086

6. .. /  .., .., .. //  . 2016.  9. . 8.
https://elibrary.ru/item.asp?id=26331857

2015

1. .. /  .., .., .., .., .. //  . 2015.  7. . 59-61.
https://elibrary.ru/item.asp?id=23766359


,

           2019   

1.   .., / .., .., .., .. // , - . 2019. 1 .71-77

2. . / .., .., .. // . 2019.  1 (69). . 87-90.

2018

1. .. // .., .., .., ..// . 2018. 1 (65). . 60-62.
2.  .. // .., .. . 2018. 5 (128). . 37-42.
3. .. - ( ) // .., .. : . 2018. . 19. 2 (19). . 107-112
4. .. -Ļ / .. , .. , .. // . 2018. . 16. - 1. . 119.
5. .., .., ..   -Ļ / .. , .., .. // . - , 2018. - . 16. - 1. - .

2017

1. .. / .., .., .., .., .. // . 2017. 2 (62). . 68-70. .. / .., .. // . 2017. - 6.
2. .., .., .., .., .. // .: , 2017.- .6 (3). - . 71-74.
3. .., .., .., .., .. // .: . - 2017.- .4 (64). . 119-123.
4. .., .., .. // : , , . 2017. 3. . 63.
5. .., .., .. // . .. . 2017, 10 (152). - . 176-179.
6. .., .., .. // . .. . 2017, 11 (153). - . 158-162.
7. .., .., .., .., .. // : , , . 2017. 3. . 23-25.
8. .., .., .., .. -Ļ // . 2017. 4. . 145
9. .., .., .., .. // . 2017. 5. . 267.
10. .., .., .., .., .. () / .: . -. , 2017. 2 (62) .68-70.
11. .., .., .., .. ()/ .: . -. , 2017. 3 (63) .67-71
12. .., .. // . 2017. - 6.
13. .., .., .., .., .., .. - // .: , 2017. - . 96. - 9. - . 896-899.
14. .. / .., .., .., .., .. // : , , . 2017. 3. . 23-25.
15.
.. / .., .., .., .. // . 2017. 3 (63). . 67-70.
16. .. ( / .., .., .., .., .. // . 2017. . 151. 2. . 52-55.
17. .. "-" / .., .., .., .., .., .. // . 2017. 5. . 78-82.

2016

1. .. "-" / .., .., .., ..// . 2016. 7. . 75-77

2. .. / .., .. // . 2016. 3. . 110-114.

3. .. / .., .., .. // . 2016. 6-1. . 91-95.
4. .. / .., .., .. // . 2016. 3. . 280.

5. .. / .., .., .. // . 2016. 4. . 128.

6. . - / ., .., .., .., .., ..// . 2016. 2 (58). . 107-110.
7. .. / .., .., .., .., .. // . 2016. 4 (60). . 28-31. 1
8. .. / .., ..// . 2016. 2 (37). . 137-141.
9. .. - 4555 / .., .. // . 2016. 12-1. . 181-185.

10. .. / .., .., .., .. //. 2016. . 149. 3. . 179.
11. .. / .., .., .., .. // . 2016. 1 (57). . 97-99.

12. .. / .., .., .. // . 2016. 9. . 8.
13. .. / .., .. // . 2016. 2. . 219.
14. .. / .., .., .., .. // , - . 2016. 1. . 66-71.

15. .. / .., .., .. // : , , . 2016. 6. . 12.

16. .. / .., .., .., .., .. // . 2016. 2. . 32.
17. .. / .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .. // . 2016. . 149. 3. . 191-191a.
18. .. -, / .., .., .., .. // . 2016. 6. . 428.

19. .. / .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .. // . 2016. . 149. 3. . 241-241a.

2015

1. , .. /.., .. , .. , .. , .. //.: , 2015.- .4 (56). . 87 92.

2.  , .. /.. , .. , .. , .. // , 2015.- 3. - . 78 - 79.3.       , .. /.. , .. , .. // . 2015. 1. URL: www.science-education.ru/121-18107.

4. , .. / .. , . // . 2015. 1;  URL: www.science-education.ru/121-19277 

5. , .. / .. , .. , .. // . 2015. 2; URL: www.science-education.ru/122-19025

6.  .. / .. , .. , .. // . 2015. 6; URL: www.science-education.ru/130-2366 

7.   .. / .., .. // . 2015. 6; URL: www.science-education.ru/130-23468

8.  , .. / .. C, . , .. // ... -  2015. -  2(120). . 147 -151. 

9. , .. / .. , .. // ... -  2015. -  10(128). - . 2015. . 138 -141. 

11. , .. / .. , ..  // . 2015. 3; URL: www.science-education.ru/122-19361 

12. , .. / .. , .. , .. , .. // . 2015. - 2 (. 10). . 2180-2184.

13.  .., .. // . 2015. 3; URL: www.science-education.ru/122-19361 

14.   , ..     , /.. , .. , .. , .. , .. //.: , 2015.- .1 (53). . 40 42.  

15.   .. / .., .., .., .., .. // , 2015. - 7. - . 59-62. 


1. .. ( )/ .. - , 2017.,          258 .

2. ..- , / .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., .., ., .., .., .., .., .. - , 2016., 204 .

3. .. / .., .., .. - , 2015. , 182 .     

4. .. / .., .., .., .., .., .., .., .., .. - , 2015.    219 .

5. .. / .. - , 2015. 172 .


1.                  .. - / .., .., ..- , 2019.

2.                  .. / .. // - - - . . -, 2017. 

3. .. / .., ..// . - , 2016.

4.                  .. / .. // . -, 2016.

5.                  .. , / .. - , 2016.

6.                  .. - // . - , 2016.       

7.                  . // : - . - , 2015.         

8.                  .., / .., .., .. // . - , 2015.    

9.                  .. / .. // . - , 2015.

10. .. / .. // - . - , 2015.